Suport a la psicòloga del projecte quan em sigui requerida: suport en l’execuciódels tallers, atenció a un alumne o entorn (família, IES) en un moment determinat, actualització en la recercadels programes de continuïtat escolar que poden dur a terme aquests nois i noies en la localitat i en la comarca, ja que bona part d’ells i elles volen fer un PQPI i aquests s’ofereixen en indrets molt concrets, romandre atenta a les dades de preinscripció, ...
Intervenció en les activitats dels diferents tallers: coneixement dels tallers d’aquests dos trimestres escolars: programació establerta i adaptació de la meva intervenció a la mateixa.
Col·laboració en la redacció del projecte vital d’aquest jovent per assegurar una continuïtat en l’àmbit formatiu: PQPI, escola d’adult,...
Continuació en elseguiment individualitzat d’aquell alumne que es va iniciar en el primer pràcticum.
Complementació del protocol de l’alumne iniciat: fent especial atenció en les fases VI, VII i VIII.
Participacióen les activitats organitzades per l’EC: exposicions, sortides,reunions d’avaluació, ...
Coneixement de les diferents possibilitats d’escolarització d’aquests joves: PQPI (programa de qualificació inicial), PTT (programa de transició al treball ), FIAP (formació i aprenentatge professional), escola d’adults. Una primera aproximació és que són programes que ofereixen una formació pràctica de curta durada amb l’objectiu de formar l’alumnat en un ofici o professió per accedir a un lloc de treball o reincorporar-se al sistema educatiu. Preveuen una formació teòrica i la realització de formació pràctica en empreses o centres de treball.
Remondre activa en la recerca d’informació per poder fer una intervenció el més acurada i oportuna possible.
No hay comentarios:
Publicar un comentario