lunes, 28 de marzo de 2011

INTERVENCIONS


  • Suport a la psicòloga del projecte quan em sigui requerida: suport en l’execució dels tallers, atenció a un alumne o entorn (família, IES) en un moment determinat, actualització en la recerca dels programes de continuïtat escolar que poden dur a terme aquests nois i noies en la localitat i en la comarca, ja que bona part d’ells i elles volen fer un PQPI i aquests s’ofereixen en indrets molt concrets, romandre atenta a les dades de preinscripció, ...
  • Intervenció en les activitats dels diferents tallers: coneixement dels tallers d’aquests dos trimestres escolars: programació establerta i adaptació de la meva intervenció a la mateixa.
  • Col·laboració en la redacció del projecte vital d’aquest jovent per assegurar una continuïtat en l’àmbit formatiu: PQPI, escola d’adult,...
  • Continuació en el seguiment individualitzat d’aquell alumne que es va iniciar en el primer pràcticum.
  • Complementació del protocol de l’alumne iniciat : fent especial atenció en les fases VI, VII i VIII.
  • Participació en les activitats organitzades per l’EC: exposicions, sortides,reunions d’avaluació, ...
  • Coneixement de les diferents possibilitats d’escolarització d’aquests joves: PQPI (programa de qualificació inicial), PTT (programa de transició al treball ), FIAP (formació i aprenentatge professional), escola d’adults. Una primera aproximació és que són programes que ofereixen una formació pràctica de curta durada amb l’objectiu de formar l’alumnat en un ofici o professió per accedir a un lloc de treball o reincorporar-se al sistema educatiu. Preveuen una formació teòrica i la realització de formació pràctica en empreses o centres de treball.
  • Remondre activa en la recerca d’informació per poder fer una intervenció el més acurada i oportuna possible.

No hay comentarios:

Publicar un comentario